Առաջադրանքներ

19.04.2024

1․ Ինչո՞ւ էր Չալանկը ամռան օրերին տանջվում ճանճերից։

 Փոքրուց նրա ականջներն ու պոչը կտրել էին, այդ պատճառով ամառը սաստիկ տանջվում էր ճանճերի ձեռից, հողը փոս էր անում` մեջը պառկում, կամ ժամերով մտնում էր թփերի ու լոբիների արանքը և դուրս էր գալիս միայն այն ժամանակ, երբ անծանոթ ոտնաձայն էր լսում բակում կամ անցնող շան հոտ էր առնում։
2․ Փորձիր հիշել շան հետ կապված որևէ հետաքրքիր պատմություն և համառոտ գրել դա։
Ես շուն էի ուզում և իմ ծնդյան օրը նվեր ստացա։ Անունը Աքիլլես եմ դրել։ Նա տեսա շատ փոքր էր ,մի օր լսում ենք նրա ձայնը ,բայց չենք գտնումԱմբողջ տունը ման եկանք,հետո մեր ձայնի վրա սկսեց կլանչել,ահա թե ինչ էր արել նա ,երբ բացել էինք բազմոցը,նա մտել էր նրա մեջ,մենք առանց իմանալու փակել էինք։Աքիլլեսը սիրում է խաղալ գնդակով, մեկ մեկ մեր կոշիկները ,տնային հողաթափերը վերցնում է և տանում իր բնի մեւ է դնում ու պահում։ Նա հիմա մեծացել է,երբ ես քնում եմ ,գալիս է և պառկում իմ կողքին ու թաթը դնում իմ վրա,հսկում է իմ քունը ու ,պաշտպանում ։Մի անգամ երբ խաղում էի նրա հետ,նա կծեց իմ ճկույթը իմ չցավաց, բայց որ իմա նա երկու տարեկանա հիմա նրա կծածը ուժեղա է ։Ես շատ եմ սիրում նրան։

3․ Բնութագրեք պատմվածքի շանը, խոսքը հիմնավոՄեր Չալանկը մի սև, բրդոտ շուն էր, կուրծքն ու վիզը ճերմակ, որ հեռվից թվում էր սպիտակ վզկապ։րիր տեքստից հատվածներով։
Զարմանալի շուն էր մեր Չալանկը, տարբեր մարդկանց վրա հաչում էր տարբեր ձևով․ մուրացկանների վրա հատընդհատ, ասես իմացնելու համար միայն. անծանոթների վրա կասկածանքով, երևի մտածելով, թե հանկարծ տան բարեկամ չլինի՞. ձեռնափայտով մարդկանց վրա` հախուռն։ Ինչպես երևում էր, փայտ չէր սիրհարգանքով էր վերաբերվում լավ հագնված մարդկանց… Հաչում էր նրանց վրա, այնչափ, որ իմացնի, թե մարդ է գալիս… Իսկ քյոխվի կամ գզրի վրա չէր հաչում, մի երկու բերան «հաֆ» էր անում, կլանչելու պես ու մռռոցով քաշվում մի կողմ։ 
4․ Տեքստից դուրս գրեք անձնանիշ և իրանիշ 5-ական գոյականներ, դրանք դրեք գործիական հոլովով։
իրանիշ
շուն
ականջ
պոչ
եզներ
գայլ
անձնանիշ
մարդ
մայր
հայր
գզիր
քյոխվա
5․ Տքստում գտեք 1-ին, 2-րդ և 3-րդ դեմքով գործածված եզակի թվով դերանուններ, դրանք դարձրեք հոգնակի։
Վերցրի-վերցրինք
կոի-կորեք
տանը-տներում։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *